• Parking 1 dzień
    70
    4.9 49
  • Parking 2 dni
    70
    4.9 49
  • Parking 3 dni
    80
    4.9 49
  • Parking 4 dni
    80
    4.9 49
  • Parking 5 dni
    90
    4.9 49
  • Parking 6 dni
    90
    4.9 49
  • Parking 7 dni
    100
    4.9 49
  • Parking 8 dni
    100
    4.9 49
  • Parking 9 dni
    110
    4.9 49
  • Parking 10 dni
    110
    4.9 49
  • Parking 11 dni
    120
    4.9 49
  • Parking 12 dni
    120
    4.9 49
  • Parking 13 dni
    130
    4.9 49
  • Parking 14 dni
    130
    4.9 49

*Każdy kolejny dzień po 14 dniach + 10 zł
**Cena naliczana jest za każdy rozoczęty dzień.

Rezerwacja online

Wprowadź datę

Wprowadź godzinę

Wprowadź liczbę

Zły numer

Zła wartość

Wprowadź datę

Wprowadź godzinę

Zły adres e-mail

Wprowadź imię i nazwisko

Wprowadź numer tablicy

Nieprawidłowe dane

Mgła Lotnisko Modlin

mgła lotnisko modlin

W związku z licznymi problemami z aurą (mgły) na lotnisku w dalszym ciągu zdarzają się przekierowania przylotów i odlotów na lotnisko Warszawa - Okęcie.

Z doświadczenia naszych klientów wiemy, że istnieje duży problem z informacją ze strony przewoźników o przysługujących Państwu uprawnieniach, związanych głównie z kwestiami logistycznymi (transferu pomiędzy lotniskami).

Wychodząc naprzeciw tym problemom postanowiliśmy zamieścić poniżej informację jakie obowiązki ma wobec Państwa przewoźnik przy wystąpieniu takiej sytuacji: (poniższe prawa wynikają z rozporządzenia nr 261 UE i obowiązują wszystkich przewoźników operujących na terenie Unii Europejskiej).

  1. Przewoźnik ma obowiązek zorganizowania dla pasażerów bezpłatnego transportu w obydwie strony

    UWAGA! Transfer zazwyczaj odbywa się autobusem podstawianym przy wyjściu z lotniska.

  2. Jak skontaktować się z biurem RyanAir?

    Aby rozmawiać z konsultantem zadzwoń na poniższy numer:

    703 203 100 - 1.29 PLN/min (zawiera VAT). Dostawcą usługi jest Ryanair.
    Koszt połączenia z telefonów komórkowych lub sieci innych operatorów może być wyższy. Linia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00 CET. Sobota 10:00–17:00 CET

  3. Zwrot pieniędzy lub zapewnienie alternatywnego środka transportu.

    Jeśli odmówiono Ci przyjęcia na pokład, Twój lot został odwołany lub sprzedano więcej biletów niż miejsc w samolocie, linie lotnicze muszą:

    • zorganizować Ci podróż do punktu docelowego porównywalnym alternatywnym środkiem transportu, albo

    • zwrócić Ci koszty biletu oraz, w stosownych przypadkach, zapewnić Ci bezpłatny transport do portu lotniczego, z którego wyruszyłeś(-aś).

      W przypadku znacznego opóźnienia o co najmniej 5 godzin masz również prawo domagać się zwrotu pieniędzy (ale jeśli przyjmiesz zwrot kosztów, linie lotnicze nie muszą już zapewniać Ci dalszej pomocy ani organizować dalszej podróży).

      Linie lotnicze muszą poinformować Cię o Twoich prawach oraz o przyczynie znacznego opóźnienia (ponad 2 godziny lub ponad 4 godziny w przypadku tras o długości ponad 3 500 km) lub odwołania lotu czy też odmowy wpuszczenia Cię na pokład.

  4. Wyżywienie i nocleg

    W zależności od długości planowanego lotu oraz opóźnienia możesz również mieć prawo do napojów, posiłków, komunikacji (np. bezpłatnej rozmowy telefonicznej), a w razie konieczności również do noclegu.

  5. Odszkodowanie

    Ponadto jeżeli odmówiono Ci przyjęcia na pokład, Twój lot został odwołany lub dotrzesz z ponad 3-godzinnym opóźnieniem do miejsca docelowego wskazanego na bilecie, możesz domagać się odszkodowania w wysokości 250–600 euro w zależności od długości trasy:

    Lot w obrębie UE

    • 1 500 km lub mniej – 250 euro

    • ponad 1 500 km – 400 euro

    Lot między lotniskiem w UE a lotniskiem poza UE:

    • 1 500 km lub mniej – 250 euro

    • 1 500 – 3 500 km – 400 euro

    • ponad 3 500 km – 600 euro

  6. Zgubiony lub uszkodzony bagaż

    Bagaż zarejestrowany

    Jeżeli Twój bagaż został zgubiony, uszkodzony lub dostarczony z opóźnieniem, możesz mieć prawo domagać się od linii lotniczych odszkodowania w wysokości do 1 220 euro za sztukę.

    Wyjątek – przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności, jeśli uszkodzenie wynika z wady samego bagażu.

    Bagaż podręczny (w tym przedmioty osobiste)

    Linie lotnicze muszą wypłacić Ci odszkodowanie, jeśli Twój bagaż podręczny został uszkodzony z ich winy.

    Pamiętaj, że musisz złożyć skargę w ciągu 7 dni (lub 21 dni w przypadku opóźnionego bagażu).